2010. október 10., vasárnap

őszi kert képekben

Nem sokat dolgoztam mostanában a kertben, az idő sem volt kedvező, meg valahogy kedvem sem volt hozzá. Sok teendő nem is volt eddig, majd most kellene  kicsit rendbe tenni a veteményest, felszedni a répát,
karalábét. Vetettem petrezselymet, ez idén bevált és  korán adott friss zöldet a konyhára. Ültetek majd még fokhagymát , ez is sokkal szebb lett mint a a tavaszi ültetésű. Az áttelelő salátáról elfelejtkeztem, vetettem ugyan belőle de szerintem túl későn. Lehet, hogy még bent fogok palántákat nevelni belőle és kiültetem.

Amúgy furcsa, hogy már nincs például saját paradicsom, folyton elfelejtek venni, és akkor kapok csak észbe amikor már  kellene a főzéshez.

Néhány kép, csak a szépség kedvéért:



1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...