2010. szeptember 21., kedd

a natúrszelet rehabilitációja



Idejét sem tudom, mikor ettem utóljára natúrszeletet, pedig milyen jó!
Találtam e mélyhűtőben egy eléggé régen ott rejtőző csomag karajt, ebből készült. Csak só , bors, és némi őrölt rozmaring került rá a klopfolás után, aztán lisztbe hempergetve megsütöttem .
Még találok egy -egy cukkinit  a kertben, ebből készült hozzá zöldségköret, répával és hagymával keverve. A cukkinit a hús után sütöttem meg serpenyőben., és sütés után sóztam-borsoztam. A répát  roppanósra főztem. Aztán egy kis hagymát futtattam meg  nagyon kicsi olajon, és ment hozzá a répa és a cukkini. Mégegyszer sóztam-borsoztam és csak összemelegítettem a keveréket.
Mivel nem diétázik nálunk  senki  készült kozzá krumplipüré is!

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...