2010. május 11., kedd

Kezdjük...

Miért konyha és kert?


konyha...
Főzni mindig szerettem, talán mostanában nem annyira, mivel a fogyasztók sorát gazdagítja egy afrikai férj, egy anti-vegetáriánus , nagyon válogatós ötéves,és jómagam a magyar menzáskosztot kedvelő kicsit túlsúlyos háziasszony. A férjem izlésén már nemigen tudok változtatni, de valószínűleg én sem ennék meg mindent náluk. A nagyobbik fiam semmilyen zöldséget -gyümölcsöt nem hajlandó megenni, még a befőttet, vagy a gyümölcsdarabos joghurtot sem, no comment... Én mit szeretek? Bármit, csak valaki főzné meg helyettem, és pakolna is el utána .... :-) A kisebbik fiam szerencsére mindent szeret, de így nehéz mindenkinek megfelelő menüt alkotni, legtöbbször nem is sikerül , hanem többfélét főzök .

kert...
Vidéki lány vagyok, bár gyerekkoromban nem gondoltam volna, hogy legfőbb passzióm a konyhakert gyomlálása lesz, most mégis itt tartunk, megtértem a gyökereimhez. Nekem csoda, hogy elvetek egy magot , abból nő egy méteres növény, és még valami ehetőt is terem.
Szeretem tavasszal a föld szagát, szeretek vetni, gyomlálni, locsolni, kikapcsolja az agyam. Három éve volt szerencsénk kertes házba költözni a fővárosból, azóta mindenki élvezi a kertet.Most még időm is van rá, a kisebbik fiam még kétéves, nincs munkám.
Pontosabban dehogynem, minden napra jut sok teendő, majd meglátjátok !

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a blogod, nem is tudtam, hogy írsz, csak rore blogján keresztül bukkantam rád. :o))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...